Topic
begynner og bli sykt lei av att chinatown og broadcast dukker opp i 80% av HC TDM kampene.
Topic
begynner og bli sykt lei av att chinatown og broadcast dukker opp i 80% av HC TDM kampene.
"There are over 550 000 000 firearms in world wide circulations, That is 1 firearm per every 12 people on the planet. The only question is; How do we arm the other 11?"
CoD4 = The Perfect! Mp FPS
MW2 = The Moust Fucked upp Unbalanced Mp FPS in the console history!
Haha, du kan vel kanskje sjekke i "spille datatjeneste" under Spill på XMB, og slette den om du finner den derBtw, tror du kan jeg få map packen av deg siden jeg har veldig lyst til å prøve den
![]()
Playstation 3 80GB + 2stk. Dualshock 3 + PS Eye + PS3 BT Headset --- LG 24" Full HD Monitor
Spill: Call of Duty 4, Call of Duty: WaW, Burnout Paradise, Uncharted 2, DJ Hero, InFamous, Prototype, FIFA 10, NBA 2K10, Modern Warfare 2, Skate 3, 2010 FIFA World Cup, Blur ++
Går det an å gi den bort til non andre kanskje? Isåfal vil jeg gjerne ha den!![]()
avinstalerte spillet og reinstalerte, funka som faen.
no more map pack in this house^^
"There are over 550 000 000 firearms in world wide circulations, That is 1 firearm per every 12 people on the planet. The only question is; How do we arm the other 11?"
Bare synd du får "host ended game" når mapet loades på serveren? Det er jo morsomt. Chinatown og Broadcast er også 2 av de feteste mapene.
har ikke fått noen sånn melding og kommer ikke til og få den.
tror nok att spillet rett og slett ikke vet att de kartene existerer, for enten om jeg hoster eller joiner ett spill kommer jeg aldri inn i verken lobbyen eller spillet til de kartene^^
joa, karten er morsomme men, når de popper opp 7/10 ganger i HC TDM og slik har det vært siden sommeren, bli jeg jævlig lei dem.